Není nic příjemného zažívat odliv zákazníků. Pokud byste raději sledovali, jak se množství zákazníků zvyšuje, je třeba jednat a dlouhodobě se věnovat propagaci. Jak může někdo koupit vaše produkty nebo využít vaše služby, když ani neví, že existujete? Měli byste si v rozpočtu vymezit peníze, které budete do propagace každý měsíc investovat a tato investice se vám vždy vrátí v podobě nových klientů. Mezi nejdůležitější způsoby online propagace patří SEO a PPC.
Proč SEO?
Je důležité, abyste byli ve vyhledávání k nalezení na důležitá klíčová slova, která uživatelé často hledají. K tomu slouží SEO. Profesionální agentura nejprve využije analýzu klíčových slov k tomu, aby zjistila, jaká slova jsou pro váš web nejdůležitější a následně ho bude na tato slova optimalizovat. Zaměří se při tom na ON page i OFF page faktory, nejprve upraví obsah tak, aby byl pro vyhledávače validní, je třeba, aby splňoval důležitá kritéria, od dostatku textového obsahu až po responzivní vzhled nebo SSL certifikát. Dále je potřeba budovat popularitu, ta se dělá budováním zpětných odkazů na jiných webech přes důležitá klíčová slova. U SEO zabere určitý čas, než se jeho efekt projeví, ale postupně se dostanete na přední pozice vyhledávání a získáte odsud pravidelnou návštěvnost. Více informací najdete na https://www.ppcprofits.cz/seo-online.
Proč PPC?
Jde o druh cílené propagace, která má velmi rychlý efekt, zkušená agentura na ppcprofits.cz vám kampaň spustí už do 5 pracovních dnů a tato reklama vám bude generovat pravidelnou návštěvnost. Zobrazuje se ve vyhledávání a v obsahu webů. Její podoby jsou různé a dokáže snadno oslovit cílovou skupinu. Dobře se zde reguluje rozpočet a pomocí analytických nástrojů se snadno pozorují výsledky. Provozuje se na reklamních systémech vyhledávačů. Více informací o možnostech PPC naleznete na https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-google-ads-a-sklik.